LOADING ...

About

The official Upin & Ipin Facebook Fanpage

Upin & Ipin's public posts

TAHUN BARU CINA
-----------------
Kawan-kawan tahu tak apa itu Tahun Baru Cina? Ianya perayaan terpenting masyarakat Cina bagi menyambut tahun baharu dalam kalendar qamari Cina. Ianya merupakan kitaran 12 tahun dinamakan sempena nama-nama haiwan.
.
Kawan-kawan tau tak tahun ini adalah tahun haiwan apa?
.
#cny #happychinesenewyear #chinesenewyear2020 #ratyear2020 #meimei #UpinIpin
336 likes / 48 comments

Top comments

Nemanja Abay Kurniawan
Aizureen Burhanuddin
Shazreen Afi
M Raihan Fathurrahman Hasbilla
Faiz Akmal Ramadhan
Jom saksikan persembahan penuh Upin dan Ipin di Karnival Upin & Ipin 2019 yang lalu.
.
Persembahan istimewa ini menampilkan gabungan lagu-lagu popular Upin & Ipin dari dulu sehingga sekarang
.
#KarnivalUpinIpin #UpinIpin

Karnival Upin & Ipin 2019 - Persembahan Evolusi Upin & Ipin

174 likes / 1 comments

Top comments

Atiqah Wuu
Jom kita nyanyi lagu kegemaran Mei Mei yang cantik iaitu Bunga Matahari
.
BUNGA MATAHARI
-------------
Bunga matahari sangat cantik,
Kembang di waktu pagi,
Daunnya hijau bunganya kuning,
Memikat kumbang lalu.

Bunga matahari sangat cantik,
Dihalaman rumahku
Dari lah pagi hingga ke petang
Tak jemuku memandang

Bunga Matahari

FACEBOOK.COM
712 likes / 8 comments

Top comments

Enni Purwanti
Abigail Wilpink
Mohakk Mohakk
Angger Zein
Aiman Sazali
‼ BILA DAH SIAP KERJA SEKOLAH, TAPI LUPA BAWA ‼
-------------
Siapa pernah ada pengalaman macam ni? Dah siapkan kerja sekolah hujung minggu haritu, tapi hari ni lupa nak bawa pergi sekolah. Cikgu pula tak percaya kerja sekolah tu dah siap
.
Lepas ni kalau dah siap kerja sekolah tu, kena letak dalam beg sekolah sebelum tidur malam sebelumnya tu. Barulah tak lupa
.
##upinipin #goodmorning...
462 likes / 12 comments

Top comments

Athiya Sausan
Aerin Dania Shamsul Anwar
Neysa Viviana
Cheng Haoyi
Ela Laelasari
AKTIVITI PETANG
-------------
Petang ni Upin dan Ipin nak tolong Tok Dalang pula . Tok Dalang minta kami kutip telur-telur ayam tapi kena hati-hati supaya tak pecah. Rembo pun ada juga petang tadi. Nasib baik dia tak curi selipar Upin~
.
Aktiviti petang tak semestinya bermain dan jalan-jalan saja. Menolong orang pun boleh dijadikan aktiviti waktu petang. Badan dapat keluarkan peluh, dapat pula...
416 likes / 6 comments

Top comments

Nur Wahyu Ningsih
Ioga Ragil
Nayra Ayra
Yuni Hara
SAYANG OPAH!
-------------
Pagi ni lepas tolong Kak Ros, Upin dan Ipin tolong Opah kat kebun pula. Bukan susah sangat pun, kitaorang tolong bersihkan kebun, tolong siram air dan tolong petik cili yang dah masak
.
Kesian kat Opah kena buat sorang-sorang. Mesti Opah penat~. Sebab tu lah kami tolong Opah! Opahlah ibu dan ayah kami~
.
Kawan-kawan jangan lupa tolong ibu atau ayah tau hari ni. Cuba...
536 likes / 9 comments

Top comments

Nazwa Merindu
Dina Dyeez
Kamila Ho
Ro Yani
Mar Siti
TOLONG KAK ROS!
-------------
Selamat hari minggu semua!
.
Hari ni Upin dan Ipin rajin tau~. Pagi-pagi lagi kitaorang dah tolong Kak Ros ‍♀kemas bilik, sapu sampah, mop lantai dan macam-macam lagi. Semuanya nampak kemas dan bersih je.
.
Kak Ros ‍♀pun tak marah kitorang hari ni walaupun bilik yang kitaorang kemas tu bilik kitaorang sendiri.
.
Apa pula aktiviti kawan-kawan hujung minggu ni?...
610 likes / 7 comments

Top comments

Rendi Advan
Kris Dian
Efa Elisya
Suhaila Ab Samad
APA AKTIVITI HUJUNG MINGGU NI?
-------------------
Apa aktiviti kawan-kawan hujung minggu ni ?
Ada yang dah plan nak keluar jalan-jalan cari makan ?
Atau ada yang dah daftar sertai acara larian ‍♂?
Atau kawan-kawan nak duduk rumah je tengok TV?
.
Cuba kongsikan dengan kitorang apa aktiviti kawan-kawan hujung minggu ni
.
##upinipin #upinipin #lescopaque #happyweekend #ehsan
517 likes / 37 comments

Top comments

Kamila Ho
Nur Hanifatun Nadhif
Cheng Haoyi
Lili Hindayani
Rafel Muhammad Akbar
MARI SOLAT
.
Kawan-kawan jangan lupa menunaikan solat kerana solat itu tiang agama
Jom SAVE dan SHARE video ni pada kawan-kawan yang lain.
.
.
#jomsolat #marisolat #solat5waktu #insyaAllah #UpinIpin

Mari Solat

FACEBOOK.COM
422 likes / 3 comments

Top comments

Rosniwati Che Man
Riyani Farhan
Yay! jom nyanyi bersama-sama Ara dan Aris
.
Bulat kecil, bulatan besar
.
#BulatBesar #AraAris #PadaZamanDahulu

Pada Zaman Dahulu - Bulat Kecil Bulatan Besar (Music Video)

209 likes / 2 comments